Veilig aangekomen - Reisverslag uit Delhi, India van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Delhi, India van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

03 Oktober 2010 | India, Delhi

Een kort berichtje om te laten weten dat ik veilig aangekomen ben.

Ik zit hier nu op mijn hotelkamertje te tikken op zo n Apple tablet. Het is even wennen en ik mis wat schrijftekens, maar het is wel een luxe om zo vanuit de douche even te kunnen schrijven. mijn kamergenootje heeft dit ding bij, en we zitten in een hotel met WiFi.
Tja, India loopt misschien met veel dingen achter, maar Niet met IT

De vlucht is goed verlopen, het was wel laat toen ik eindelijk in het hotel aankwam. Is ook wel een aparte manier om je kamergenoot te leren kennen, om vijf uur 's nachts in de pyama. Ik denk wel dat het gaat klikken tussen ons. Nog Even wat liggen kletsen, inmiddels was het bijna half zes. De wekker stond op half acht, dus veel geslapen heb ik niet.

Vanmorgen zijn we met een eigen busje Delhi ingegaan. van de spelen was niet zo gek veel te merken, alleen dat het voor Indiaase begrippen heel erg schoon was.
We zijn zowel in New als in oud Delhi geweest en hebben enkele Moslim moskees bekend. Mooi, maar ze doen me verder niks.
De mensen erom heen zijn prachtig, zeker de vrouwen. Mooie gewaden, zwart opgemaakte ogen, sierlijke bewegingen. Daar heb ik dan meer op gelet. De Indiers vinden ons net zo interessant als wij hun, ik heb net zo vaak bij hun op de foto gemoeten, dan zij bij mij. Leuke wisselwerking krijg dan!!

Door de spelen zijn er wel een boel winkeltjes dicht en ook een tentje vinden voor de lunch was nog een heel gedoe. Uiteindelijk in een sjiek hotel gegeten, een buffet voor acht euro... En lekker!!!

Uiteindelijk was ik blij dat we naar het hotel teruggingen, ik was bekaf. Het avondeten heb ik dan ook overgeslagen. Na dit berichtga ik lekker plat. Morgen heel vroeg naar Agra, de Taj Mahal. Half vijf loopt de wekker weer af. Lekker, vakantie...

• 03 Oktober 2010 - 15:33

Sylvia:

Hoi Marielle,

Fijn om te lezen dat je veilig bent aangekomen. Ik wens je een hele mooie reis en geniet ervan!

Liefs,
    Syl.

• 03 Oktober 2010 - 16:28

Mia:

Hallo Marielle,

We zijn weer helemaal gerust na je verslag. Leuk om te zien dat Delhi ook schoon kan zijn, en de indruk van de vorige keer hierbij glad is gestreken. Geniet van de Taj Mahal, en tot de volgende keer.
    Dikke knuffel, mam en Han

• 03 Oktober 2010 - 16:33

Christine:

Lieve meid,

Ik dacht vanochtend aan je toen ik op weg was naar de Michaëlviering en vroeg me af hoe je heenreis was verlopen. Het doet me goed om te weten dat je in goede doen bent.

Geniet met volle teugen,

Geniet met volle teugen,
    liefs, Christine

• 03 Oktober 2010 - 18:08

Onno:

Leuk om je zo een beetje te volgen, geniet!

Knuf,

Onno

• 03 Oktober 2010 - 19:12

Henri:

Goed om te lezen dat je heel bent aangekomen in India. En dank je dat ik op deze manier deelgenoot kan zijn van deze mooie reis.

Gr. Henri.

• 03 Oktober 2010 - 19:20

Mieke En Jeroen:

Fijn dat je veilig bent aangekomen!
    Geniet van de Taj Mahal!

Knuffels,
    Mieke en Jeroen

• 04 Oktober 2010 - 09:46

Mies Van Binsbergen:

Hallo Marielle
    Ik wens je een heel fijn verblijf en heel veel mooie en spirituele momenten in het mysterieuse India.
    p.s. Het is lang geleden dat wij elkaar gezien hebben maar mocht je het niet meer weten ik ben de zus van Han.Pas goed op je zelf en heel veel plezier.
    Groetjes Mies

• 04 Oktober 2010 - 12:37

Miranda En Martien:

Gelukkig ben je goed aangekomen. Dat geeft toch altijd weer een opgelucht gevoel.Ik hoop dat je weer ontzettend gaat genieten van deze reis en dat je weer veilig thuis komt met mooie en grappige verhalen (denk: camera/telefoon)haha!! Meisje, geniet ervan, maak mooie herinneringen en ben voorzichtig! Heel veel liefs en een dikke knuf, Martien en Miranda xxx

• 06 Oktober 2010 - 12:20

Ronald En Alice:

Hoi,
    Fijn dat je goed bent aangekomen.
    Geniet van je reis !!!
    Wij zijn ondertussen weer thuis.....
    Met alle katten gaat het goed. Mijn ouders en de hond zijn ook weer weg, dus het is rustig in huis.
    Tara en Shiva spelen nu lekker buiten.
    Een dikke knuffel van alle katten !