Kort teken van leven - Reisverslag uit New Delhi, India van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu Kort teken van leven - Reisverslag uit New Delhi, India van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu

Kort teken van leven

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

12 Oktober 2010 | India, New Delhi

Op dit moment zit ik \in een klein internetcafe met een zeer trage niet eens bij kan houden. De verhalen van de afgelopen dagen komen wel als ik weer even de beschikking heb over een betere verbinding. Ook fotos komen er dan aan.

Ik zit in Kaza, de hoofdstad(je) van de Spitivallei. Klein stadje met zo'n 2000 man. Vanmorgen een heerlijke wandeling gemaakt, door wat heel veel lijkt op het Tibetaanse hoogland. In deze omgeving voel ik me thuis. Ik merk dat het me voornamelijk om de bergen en de vlaggetjes gaat. We hebben nog verschillende kloosters bezocht, maar wat me raakt zijn de bergen en vlaggetjes, de sfeer die dit oproept. Heerlijk! Alleen vanmorgen weer lopen janken toen ik in het klooster onverwachts tegen een oude foto van het Gandenklooster aanliep.

Het is heerlijk weer, de zon schijnt en de lucht is strakblauw. In de zon is het heerlijk in een t-shirt, maar zogauw de zon weg is of er even een wolkje voorkomt, moet snel de jas weer aan.

We blijven nu een paar dagen in de Spitivallei met dus heel weinig internet. Volgende week hoop ik weer uitgebreid verslag te kunnen doen. Mijn schrijfdagboekje hou ik wel lekker bij :-)

Hier zo buiten de steden tussen de bergen vermaak ik me dus prima, ben vanmorgen als compensatie voor de bungyjump-brug in Nepal met een klein bakje over een diepe kloof getrokken!! De rest van de groep durfde niet, het was ook erg iep, maar ik vond het geweldig!! En het is beter voor mijn knieen.

Tot over enkele dagen, voor een uitgebreid verslag (hoop ik)

• 12 Oktober 2010 - 15:20

Pap:

Je gaat er goed tegen aan meid, maar blijf aan jezelf denken,maar doe wat je graag wil en geniet ervan, wens je een paar gezonde dagen toe.
    Groetjes Pap.

• 12 Oktober 2010 - 21:38

Christine:

Je maakt zoveel mee in een betrekkelijk korte tijd. Wat een indrukken allemaal, zeg. Net als bij jullie pap komt in mij als eerste op: zorg goed voor jezelf!

een ontzettend fijn vervolg van je reis naar je andere 'thuis', liefs

• 13 Oktober 2010 - 09:32

Mies Van Binsbergen:

Hoi Marielle

Zo te horen is zelfs het internet relaxt in India net als de mensen die waarschijnlijk gelukkiger zijn dan hier bij ons. Het bungyjumpen lijkt met een hele mooie ervaring maar er is natuurlijk wel lef voor nodig. Ik wens je een hele mooie en interessante voortzetting van deze prachtige reis.
    Groetjes Mies

• 13 Oktober 2010 - 11:00

Mia En Han:

Hoi lieve schat,
    We wensen je voor de komende dagen veel mooie spirituele momenten toe!
    Liefs, mam en Han

• 14 Oktober 2010 - 16:02

Anne-Marie:

Hoi Mariëlle,

Ik kan je verslagen voortaan lezen. Heerlijk om te zien hoe fijn dat je het hebt!
    Hier gaat alles zijn gangetje. Straks weer psychopathologie... mijn favoriete vak :(
    Maar goed verder gaat alles prima :) Ik werk nog steeds!

GR.