Kort teken van leven - Reisverslag uit New Delhi, India van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu Kort teken van leven - Reisverslag uit New Delhi, India van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu

Kort teken van leven

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

12 Oktober 2010 | India, New Delhi

Op dit moment zit ik \in een klein internetcafe met een zeer trage niet eens bij kan houden. De verhalen van de afgelopen dagen komen wel als ik weer even de beschikking heb over een betere verbinding. Ook fotos komen er dan aan.

Ik zit in Kaza, de hoofdstad(je) van de Spitivallei. Klein stadje met zo'n 2000 man. Vanmorgen een heerlijke wandeling gemaakt, door wat heel veel lijkt op het Tibetaanse hoogland. In deze omgeving voel ik me thuis. Ik merk dat het me voornamelijk om de bergen en de vlaggetjes gaat. We hebben nog verschillende kloosters bezocht, maar wat me raakt zijn de bergen en vlaggetjes, de sfeer die dit oproept. Heerlijk! Alleen vanmorgen weer lopen janken toen ik in het klooster onverwachts tegen een oude foto van het Gandenklooster aanliep.

Het is heerlijk weer, de zon schijnt en de lucht is strakblauw. In de zon is het heerlijk in een t-shirt, maar zogauw de zon weg is of er even een wolkje voorkomt, moet snel de jas weer aan.

We blijven nu een paar dagen in de Spitivallei met dus heel weinig internet. Volgende week hoop ik weer uitgebreid verslag te kunnen doen. Mijn schrijfdagboekje hou ik wel lekker bij :-)

Hier zo buiten de steden tussen de bergen vermaak ik me dus prima, ben vanmorgen als compensatie voor de bungyjump-brug in Nepal met een klein bakje over een diepe kloof getrokken!! De rest van de groep durfde niet, het was ook erg iep, maar ik vond het geweldig!! En het is beter voor mijn knieen.

Tot over enkele dagen, voor een uitgebreid verslag (hoop ik)

  • 12 Oktober 2010 - 15:20

    Pap:

    Je gaat er goed tegen aan meid, maar blijf aan jezelf denken,maar doe wat je graag wil en geniet ervan, wens je een paar gezonde dagen toe.
    Groetjes Pap.

  • 12 Oktober 2010 - 21:38

    Christine:

    Je maakt zoveel mee in een betrekkelijk korte tijd. Wat een indrukken allemaal, zeg. Net als bij jullie pap komt in mij als eerste op: zorg goed voor jezelf!

    een ontzettend fijn vervolg van je reis naar je andere 'thuis', liefs

  • 13 Oktober 2010 - 09:32

    Mies Van Binsbergen:

    Hoi Marielle

    Zo te horen is zelfs het internet relaxt in India net als de mensen die waarschijnlijk gelukkiger zijn dan hier bij ons. Het bungyjumpen lijkt met een hele mooie ervaring maar er is natuurlijk wel lef voor nodig. Ik wens je een hele mooie en interessante voortzetting van deze prachtige reis.
    Groetjes Mies

  • 13 Oktober 2010 - 11:00

    Mia En Han:

    Hoi lieve schat,
    We wensen je voor de komende dagen veel mooie spirituele momenten toe!
    Liefs, mam en Han

  • 14 Oktober 2010 - 16:02

    Anne-Marie:

    Hoi Mariëlle,

    Ik kan je verslagen voortaan lezen. Heerlijk om te zien hoe fijn dat je het hebt!
    Hier gaat alles zijn gangetje. Straks weer psychopathologie... mijn favoriete vak :(
    Maar goed verder gaat alles prima :) Ik werk nog steeds!

    GR.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

India; Spitivallei

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2011

Afsluiting

22 Oktober 2010

Spitivallei, thuishaven

20 Oktober 2010

Tentenkamp en Jeepsafari

17 Oktober 2010

Balen, heel verslag weg

12 Oktober 2010

Kort teken van leven
Marielle

Ik hou van reizen. Van het leren kennen en beleven van andere culturen, andere natuur, andere sfeer en het leren van alles wat anders is. Zolang ik de luxe heb van deze keuzes te kunnen maken zal ik proberen te blijven reizen en mijn leven en hopelijk ook dat van enkele anderen te verrijken met het uitwisselen van ideeën en ervaringen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 48779

Voorgaande reizen:

14 Juli 2017 - 11 Augustus 2017

Tibet 2017

17 September 2011 - 08 Oktober 2011

Peru 2011; Sjamanistische en Spirituele reis

02 Oktober 2010 - 24 Oktober 2010

India; Spitivallei

05 Oktober 2007 - 27 Oktober 2007

Tibet - Nepal 2007

Landen bezocht: