Balen, heel verslag weg - Reisverslag uit Manāli, India van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu Balen, heel verslag weg - Reisverslag uit Manāli, India van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu

Balen, heel verslag weg

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

17 Oktober 2010 | India, Manāli

Helaas, ik baal nu als een stekker. Het laatste anderhalf uur had ik een heel verslag gemaakt, op het moment dat ik het wil versturen is alles weg.
Ik ga nu niet meer opnieuw beginnen.
Trage internetverbinding en trage laptop van het hotel.
Verder alles goed, maar mijn zin om mijn verslag via internet te doen in dit land is tot onder het nulpunt gedaald.
Misschien later nog een berichtje, maar nu niet meer.

  • 17 Oktober 2010 - 11:36

    Mieke En Jeroen:

    Hey Mariëlle,

    Balen zeg dat het niet lukte! Maar het belangrijkste is er wel.... een teken van leven van jou, en dat het goed met je gaat. Geniet van je tijd daar, en de verslagen die niet via internet lukken, horen we van jou zelf wel.

    Groetjes, Mieke en Jeroen

  • 17 Oktober 2010 - 11:40

    Mies Van Binsbergen:

    Hoi Marielle

    Het verdwijnen van je verslag is natuurlijk voor jou niet leuk,maar geniet maar lekker verder van je mooie reis het is jammer als je de tijd kwijtraakt aan het trage internet.Heel veel plezier verder en natuurlijk pas goed op je zelf.
    Groetjes Mies

  • 17 Oktober 2010 - 12:07

    Christine:

    Lieve Mariëlle,

    Het komt zoals het komt, genieten van de mooie dingen en laten afglijden wat tegenzit.
    Het is vandaag Mahatma ('verheven ziel') Gandhi's galactische geboortedag.
    Motto: 'de wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.'
    Laat je de komende zeven dagen bewust zijn, vol overgave.
    Dag lieve Mariëlle, dank voor je levensteken.

  • 17 Oktober 2010 - 12:43

    Mia En Han:

    Hoi lieverd,
    Des te meer heb je te vertellen als je terug bent.
    Zet je ergernis opzij, het is jóuw reis, dat je schrijft is voor ons een gift van jou.
    Geniet van de komende dagen, doe de groeten aan de Dalai Lama, en fijn dat je even een levensteken gaf.
    Dikke knuffel, Mam en Han

  • 17 Oktober 2010 - 19:32

    Pap:

    Ik dacht dat mij dat alleen kon overkomen, maar dat had ik dus mis, maar het is niet erg het zit in je hoofd en daar kan niemand aan alleen jij, geniet en maak je niet druk over een verslag dat komt wel weer een keer boven water. Blij dat verder alles goed gaat.Genieten en nog eens genieten dat is wat telt denk daar maar aan. Groetjes Pap.

  • 18 Oktober 2010 - 11:39

    Ronald Behrtel:

    Hoi Marielle,

    Jammer van het verslag, maar de verhalen komen later wel....
    In ieder geval een dikke knuffel van Shiva en Tara, maar natuurlijk ook van Pablo en Leo.
    De katten genieten nog van de tuin en de zon, maar het wordt hier al kouder en dan liggen ze weer lekker bij de verwarming!

    Groetjes
    Ronald en Alice

  • 18 Oktober 2010 - 19:38

    Ricardo:

    hallo Marielle,

    Als je plannen hebt om naar Goa te komen, kun je mij contacten. Ik verhuur kamers en appartementen. 0091-9960321088

  • 20 Oktober 2010 - 13:42

    Anne-Marie:

    Ik geloof dat ik wat laat ben met m'n reactie.
    Ben ik misschien weer net op tijd voor je volgende verslag :)
    zo'n verslag dat verdwijnt is wel een goede oefening voor omgaan met frustraties. Waarschijnlijk een goede oefening voor als je terug bent :)
    Ik heb nog wel een boksbal... :)

    Groetjes Anne-Marie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Manāli

India; Spitivallei

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2011

Afsluiting

22 Oktober 2010

Spitivallei, thuishaven

20 Oktober 2010

Tentenkamp en Jeepsafari

17 Oktober 2010

Balen, heel verslag weg

12 Oktober 2010

Kort teken van leven
Marielle

Ik hou van reizen. Van het leren kennen en beleven van andere culturen, andere natuur, andere sfeer en het leren van alles wat anders is. Zolang ik de luxe heb van deze keuzes te kunnen maken zal ik proberen te blijven reizen en mijn leven en hopelijk ook dat van enkele anderen te verrijken met het uitwisselen van ideeën en ervaringen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 48778

Voorgaande reizen:

14 Juli 2017 - 11 Augustus 2017

Tibet 2017

17 September 2011 - 08 Oktober 2011

Peru 2011; Sjamanistische en Spirituele reis

02 Oktober 2010 - 24 Oktober 2010

India; Spitivallei

05 Oktober 2007 - 27 Oktober 2007

Tibet - Nepal 2007

Landen bezocht: