Monks and Monkeys - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu Monks and Monkeys - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu

Monks and Monkeys

Door: Marielle en Mia

Blijf op de hoogte en volg Marielle

07 Oktober 2007 | Nepal, Kathmandu

Een geweldige dag in Kathmandu gehad. Het is heerlijk weer, we hebben aanluiting met een leuk stel (begrafenisondernemers kunnen best leuk zijn!) en de hele dag de tijd. Riksja's en taxi's is een aparte ervaring hier, en levensgevaarlijk. De apentempel (Swaninogwat)dit keer op ons gemak bekeken (vorige keer heb ik die niet helemaal kunnen bekijken) Bij de apentempel zijn we uitgekomen bij een gebedsdienst, geweldig gewoon. Met trommels, trompetgeschal en een boel monnikken. Kippenvel gewoon. (en 3 vrouwen zwaar geemotioneerd)

Mia heeft nog gevochten met een aap, die wilde er met haar klankschaal vandoor.
(En de winnaar was...)

Morgen gaan we naar de lijkverbrandingen (Dat krijg je als je met begrafenisondernemers op stap gaat...)

Waarschijnlijk dus morgen weer een berichtje :-)

  • 07 Oktober 2007 - 15:20

    Mieke En Jeroen:

    Heerlijk dat het zo fijn is daar! En leuk dat jullie aansluiting hebben met een leuk stel!
    Ik vermoed dat Mia gewonnen heeft, ik zie het al voor me, hahaha

    We zijn benieuwd naar jullie volgende berichtje!

    Groetjes,
    Mieke en Jeroen

  • 07 Oktober 2007 - 16:27

    Greet:

    Lijkt me een geweldige ervaring die gebedsdienst.
    Mag ik je site doormailen naar Harry en Martha, heb net een mailtje van Harry gehad en moest je de groeten doen, ook aan Rene.

    Liefs,
    Greet

  • 07 Oktober 2007 - 16:47

    Louise:


    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en het al leuk gehad hebben. Mariele pas je goed op mia!!!!
    Krijg er zo ook zin in en hou me voor de volgende keer aanbevolen met twee ervaren reizigers.

    veel liefs en enjoy!!!

    louise en de rest van het spul
    P.s ga woensdag naar Han kijken of alles goed is.

  • 07 Oktober 2007 - 20:07

    Ron:

    Fijn jullie zo te kunnen volgen. Nog een hele fijne trip verder.
    Liefs

  • 08 Oktober 2007 - 07:59

    Debby:

    Hey Lieverds,
    Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Jullie eerste ervaringen klinken al goed in mijn oren. Ik zie je ook al helemaal voor me bij de dienst. Geniet er ontzettend van...
    Ik volg jullie vanuit het kikkerlandje hier.
    Liefs, Debby

  • 08 Oktober 2007 - 09:32

    Horst En Tilla.:

    Goeie Morgen Dames.
    Nu hoor Ik het wel. met aapjes stoeien.dat kunnen Jullie wel.ikhoef niet tevragen wie er van Jullie zeer onder de indruk is, van alles wat Jullie
    al mee gemaakt hebben.Zorg dat Je er niet aan onderdoorgaat.een beetje loslaten.Geniet verder van de reis.
    Heel veel groetjes uit Hout Blerick.

  • 13 Oktober 2007 - 01:02

    Mieke (Aurora):

    fantastisch......blessed you are.
    Wat leuk om jullie zo een beetje te kunnen volgen. Met beetjes komt het vol binnen...geniet en take care, hier brandt een kaarsje voor jullie....veel liefs

    Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Ik hou van reizen. Van het leren kennen en beleven van andere culturen, andere natuur, andere sfeer en het leren van alles wat anders is. Zolang ik de luxe heb van deze keuzes te kunnen maken zal ik proberen te blijven reizen en mijn leven en hopelijk ook dat van enkele anderen te verrijken met het uitwisselen van ideeën en ervaringen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 48772

Voorgaande reizen:

14 Juli 2017 - 11 Augustus 2017

Tibet 2017

17 September 2011 - 08 Oktober 2011

Peru 2011; Sjamanistische en Spirituele reis

02 Oktober 2010 - 24 Oktober 2010

India; Spitivallei

05 Oktober 2007 - 27 Oktober 2007

Tibet - Nepal 2007

Landen bezocht: