Doeiiiii!!!!! - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu Doeiiiii!!!!! - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu

Doeiiiii!!!!!

Door: Marielle en Mia

Blijf op de hoogte en volg Marielle

05 Oktober 2007 | Nederland, Geldrop

Zo, we staan op het punt om nu eindelijk écht te vertrekken.
Nog even zwaaien..... en we zijn er vandoor.

Tot in Kathmandu!!

Mia en Mariëlle

(En Greet, je gelooft het niet, maar het is Rene!)

  • 05 Oktober 2007 - 10:56

    Mieke En Jeroen:

    Tot in Kathmandu!!!
    Een hele goede reis! En veel plezier tijdfens de reis en in Kathmandu!!

    Doeiiiiiiiiiiii Mieke en Jeroen

  • 05 Oktober 2007 - 14:06

    Pap:

    Rust maar lekker uit tijdens de vlugt, want daar na is het afgelopen met de rust.Geniet van de rust en als het kan van het uitzicht, ik hoor nog wel van jullie en jullie van mij. Pap.

  • 05 Oktober 2007 - 14:34

    Greet:

    nou ik geloof het wel :-), had al zo'n voorgevoel. In ieder geval lekkere tonijnsalade :-).
    Doe hem de groetjes en veel plezier.

    Liefs,
    Greet.

  • 05 Oktober 2007 - 17:31

    Marleen:

    Lieve Mariëlle!!

    Ik wens jou/jullie een SUPER reis met veel mooie, kleurrijke, ontroerende, toffe ervaringen!! (Dat moet lukken daar in nepal en Tibet!! Men,ik ben jaloers!!

    Ik had je eerder willen mailen/bellen, maar was zelf op vakantie (in Kroatie), zijn afgelopen nacht thuisgekomen, vandaar.
    Meid, enorm veel plezier!! ik kijk uit naar jou/jullie volgende reisverslag!!

    Dikke knuffel en veel liefs Marleen
    :D

  • 06 Oktober 2007 - 08:48

    Tilla En Horst.:

    Goeiemorgen Dames.
    Ik Hoop dat Jullie een heel goede vlucht hebben gehad zonder te veel gekken dingen onderweg.en het heeL gezellig hebben met de reisgroep.verder een helemooie tyd aan het einde van de wereld.Wij horen nog van jULLIE.
    DE GROETJES UIT hOUT-bLERICK.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marielle

Ik hou van reizen. Van het leren kennen en beleven van andere culturen, andere natuur, andere sfeer en het leren van alles wat anders is. Zolang ik de luxe heb van deze keuzes te kunnen maken zal ik proberen te blijven reizen en mijn leven en hopelijk ook dat van enkele anderen te verrijken met het uitwisselen van ideeën en ervaringen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 48778

Voorgaande reizen:

14 Juli 2017 - 11 Augustus 2017

Tibet 2017

17 September 2011 - 08 Oktober 2011

Peru 2011; Sjamanistische en Spirituele reis

02 Oktober 2010 - 24 Oktober 2010

India; Spitivallei

05 Oktober 2007 - 27 Oktober 2007

Tibet - Nepal 2007

Landen bezocht: