Last minute wijzigingen - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu Last minute wijzigingen - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu

Last minute wijzigingen

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

29 September 2007 | Nederland, Geldrop

Leuk om te lezen en te horen dat jullie zo met ons meeleven! Ik hoop dat jullie straks als we daadwerkelijk op reis zijn, ook een berichtje achterlaten. Het mailadres waarop de link naar deze pagina binnenkomt, is ook ons mailadres waar we te bereiken zijn. Je kunt zowel Mia als mij dus op dat mailadres bereiken.

Nou, het was nog even last-minute stress. Royal Nepal, de vliegmaatschappij waarmee we van Kathmandu naar Delhi zouden vliegen op de terugweg heeft spontaal besloten alle ochtendvluchten per direct af te lassen. Dat betekent dat er een nieuwe vlucht geboekt moet worden, maar niemand weet nog wanneer. Er is dan ook besloten om een nacht in Delhi te blijven om van daaruit een aansluiting te zoeken met de vlucht van Delhi naar Heathrow. Het kost ons wel een dag in Tibet, maar daarvoor krijgen we een dag(deel) India terug!! Nu wordt het dus Nepal, Tibet én India :-) Een stukje extra avontuur dus. Helaas betekent dat wel dat er nog heel rap een visum voor India geregeld moest worden. Gezien het werk geen tijd om zelf naar Den Haag te gaan, dus de aanvraag met paspoort maar opgestuurd en hopen dat we de paspoorten op Schiphop weer op tijd terug krijgen.

Geld is gewisseld, travelchecks zijn binnen, Mia is al helemaal bepakt en bezakt, daarmee moet ik nog beginnen.
Katten-oppas is geregeld, nog twee dagen werken, nog twee dagen opruimen en de laatste dingetjes regelen en dan kan het avontuur eindelijk beginnen!!

• 30 September 2007 - 09:03

Tilla En Horst.:

Hoi Marielle.
    Ik hoop voor Jullie dat dit welhet laatste is waar Jullie nu nog mee te kampen hebben,ondank alles heel veel vlieg en reisplezier.
    Groetjes Horst en Tilla.

• 30 September 2007 - 09:19

Pap:

De afstand blijf hetzelfde, dus je kunt ook een ander vervoermiddel zoeken, maar de vraag is dan hebben jullie dan nog zoveel tijd hier voor. ( grapje ).
    Niet te veel aan denken, maar zoeveel mogelijk genieten.Dit word hoppelijk de reis van jullie leven.

Groetjes en kom gezond terug Pap.

• 30 September 2007 - 10:24

Mieke Schu:

komt allemaal goed, nogmaals have fun don't worry and be happy knuffel xx,

mieke

• 02 Oktober 2007 - 20:39

Paul:

Hallo Marielle.
    Een hele goede reis toegewenst.
    Ik zal je reis via je site met veel plezier volgen.
    Geniet er van en tot over een paar weken.
    Groetjes Paul W.

• 04 Oktober 2007 - 21:09

Greet:

Hoi Marielle,

ik mijn gedachten reis ik met jullie mee.
    Veel plezier en veel mooie momenten.
    Wij zijn net terug uit Mexico, warm en erg vochtig.
    Wie is jullie reisbegeleider(ster)?

Liefs,
    Greet

• 05 Oktober 2007 - 05:12

Mieke En Jeroen:

Vandaag is het zover!
    Een hele goede reis voor jullie beide!
    Veel plezier en we hotren weer snel van jullie!

Groetjes,
    Mieke en Jeroen

• 05 Oktober 2007 - 06:35

Babs Smith:

Hi Marielle! Geniet van deze prachtige vakantie met je moeder! Ik hoop dat ik ook nog ooit in Tibet beland, lijkt me een erg bijzondere ervaring... ik kijk uit naar je verhalen, heel veel plezier!! liefs Babs