Op Schiphol, testing testing - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu Op Schiphol, testing testing - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu

Op Schiphol, testing testing

Door: Marielle Rossel

Blijf op de hoogte en volg Marielle

14 Juli 2017 | Nederland, Schiphol

Inmiddels aangekomen op Schiphol. Wat heerlijk altijd, die sfeer hier. Het geroezemoes, de geordende chaos. Mensen slenterend en rennend. Uren de tijd of net de laatste oproep gemist.

Ook fijn, gelijk die grote rugzak kwijt. Wat nou; urenlange wachtrijen. We waren de enige, grapjes makend met de scandame van de security check.We werden er uitgepikt. Voor extra controle. Hoezo; eruit gepikt.... we waren de enige!! Maar we vormden geen gevaar, we werden na vloeistof-check en grondige fouillering vrijgegeven en troffen gelijk de eerste 2 medereizigers aan. Gezellig even gekletst, maar aangezien we elkaar nog een maandlang elke dag gaan zien, elk onze eigen weg gegaan. Heerlijke peperdure hamburger gegeten, met uiteraard een vakantiewijntje, en gek doen bij de Airport-make-a-selfie spot. (Zie bijgevoegde resultaat)

Gelijk even een test of de mailnotificatie het doet. Wij gaan nog lekker even rondslenteren, over een half uurtje boarden.

Tot in Chengdu!!
Xx Mariëlle (en Richard natuurlijk)

• 14 Juli 2017 - 20:13

Peggy:

Jullie selfie ziet er super uit...goede reis!

• 15 Juli 2017 - 11:26

Pap:

Dat begint al goed, nu is het de kunst om dit vast te houden, maar jullie houden dat wel vol, wens jullie een veilige en rustige vlucht toe met veel plezier.
    Groetjes Pap.

• 17 Juli 2017 - 08:22

Paul:

Een goede reis en heel veel plezier in Tibet.

Tags: Schiphol

Marielle

Ik hou van reizen. Van het leren kennen en beleven van andere culturen, andere natuur, andere sfeer en het leren van alles wat anders is. Zolang ik de luxe heb van deze keuzes te kunnen maken zal ik proberen te blijven reizen en mijn leven en hopelijk ook dat van enkele anderen te verrijken met het uitwisselen van ideeën en ervaringen.