Tibet 2017; De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu Tibet 2017; De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Marielle Rossel - WaarBenJij.nu

Tibet 2017; De laatste voorbereidingen

Door: Marielle Rossel

Blijf op de hoogte en volg Marielle

13 Juli 2017 | Nederland, Geldrop

Wauw, daar gaan we weer. Terug naar mijn Tibet. De laatste loodjes, inpakken, katten naar hun vakantie-adres brengen en wegwezen...
Wat een vooruitzicht, terug naar Lhasa en de omliggende dorpjes en kloosters. En niet te vergeten; Mijn Ganden. Maar ook mijn Nonnenklooster. Wat een mooie en emotionele plekken om naar terug te mogen.Mijn ziel kan niet wachten, de mens erachter begint zenuwachtig te worden. Wat zal het me dit keer gaan brengen. En wat mag ik daar laten...

En dan door naar West-Tibet. De heilige Kora lopen rondom de Mount Kailash.(In)spannend! Een nieuw deel voor mij van TIbet.
Via de Mount Everest, (Qomolangma), basecamp weer terug naar Lhasa.

Over een maand ben ik weer terug in Nederland, maar daar wil ik nu nog niet aan denken.
Wie wil mag mee op reis.... Je kunt jezelf aanmelden met je mailadres, dan krijg je een notificatie als ik een nieuw bericht plaats. Wie niet wil, kan zichzelf ook weer uitschrijven.

xxx Mariëlle

• 13 Juli 2017 - 14:21

Richard Van Gils:

Ik wil wel mee.

• 13 Juli 2017 - 14:42

Greet Wognum:

Dit wil ik niet missen :-)

• 13 Juli 2017 - 15:53

Teuny:

Ik reis heel graag virtueel met je mee.x

• 13 Juli 2017 - 16:16

Anne-Marie :

❤️

• 13 Juli 2017 - 19:26

Ellen:

Veel plezier in Tibet. Veel mooie ervaringen en succes met de kora rond Kailash. Zo speciaal! Deze Koning Aap reis is prachtig. Heb hem zelf twee keer gedaan (al meerdere jaren geleden). Tibet is en blijft een geweldige en bijzondere bestemming. Ik ga jullie reisverslagen volgen.

• 13 Juli 2017 - 19:35

Mia Van Binsbergen:

Lieve Mariëlle, ik weet dat je mij meeneemt. Ik wens je dat Tibet je zal brengen wat je er van verwacht. Goede reis, en veel plezier! Liefs, mam en Han

Marielle

Ik hou van reizen. Van het leren kennen en beleven van andere culturen, andere natuur, andere sfeer en het leren van alles wat anders is. Zolang ik de luxe heb van deze keuzes te kunnen maken zal ik proberen te blijven reizen en mijn leven en hopelijk ook dat van enkele anderen te verrijken met het uitwisselen van ideeën en ervaringen.